7 Sociaal domein

Indicatoren

Indicator

Bron

Nulmeting

Begroot 2020

Stand december 2020

Cliëntervaring of ondersteuning voldoet aan de hulpvraag

Cliëntervaringsonderzoeken Wmo (% cliënten dat de kwaliteit van de ondersteuning als goed ervaart)

87% (2017)

88%

91%

Cliëntervaring met betrekking tot kwaliteit van geleverde ondersteuning

Cliëntervaringsonderzoeken Wmo (% cliënten dat de kwaliteit van de ondersteuning als goed ervaart)

87% (2017)

86%

92%

Doel 2: maximale participatie.

GWS4all

125 (2019)

180

214

Doel 3: 30% van de instroom is binnen 12 maanden weer uitgestroomd naar betaald werk

Eigen gegevens

44% (2017)

>30%

25%

Doel 4: niet meer dan 25% zit langer dan 4 jaar in de uitkering

GWS4all

26% (2019)

25%

40%

Doel 5: aantal personen met Beschut Werk*

GWS4all

1 (2019)

5

4

Doel 6: aantal garantiebanen *

Monitor UWV

-

-

-

worden april 2021 gepubliceerd door het UWV.

Ervaren gezondheid

Gezondheidsmonitor GGD (4 jaarlijks )

82% (2017)

-

-

Uitkomsten worden verwacht in de zomer van 2021.

Deze pagina is gebouwd op 06/10/2021 17:37:45 met de export van 06/10/2021 10:23:51